Underground Mugen community specializing in advanced Mugen stages, screenpacks & Graphics


You are not connected. Please login or register

Looking for people to play ONLINE!

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Looking for people to play ONLINE! on Fri Oct 05, 2018 7:48 pm

Pizzahighfive

avatar


Looking for some gents to play some 3 vs 3 tag MVC mugen online using PARSEC. download parsec and then lemme know your screen name so i can invite.

Here's gameplay with me and another player


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
CAPCOM vs SNK 3 - opening intro - the BEST of the BEST.

2 Re: Looking for people to play ONLINE! on Fri Oct 05, 2018 9:44 pm

Phant0mD

avatar


Interesting. You should repost this in the discord mugen threads. Some more peeps should be down 4 some netplay there too


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
http://www.negative-edge.net

3 Re: Looking for people to play ONLINE! on Fri Oct 05, 2018 11:31 pm

xXEnchanter.ZuXx

avatar


btw can anyone make and add a mugen to that parsec thing? We should do a newagemugen fullgame or something


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Triple PSN World record Holder - Soldner X2: Most Kills 1900,000+ / Most uploads  2600+ / Street Fighter x Tekken Online Rankings World No.1 Grandmaster 47000+ BP

4 Re: Looking for people to play ONLINE! on Sun Oct 07, 2018 3:29 am

Pizzahighfive

avatar


thanks for checking it out guys I really wanna make a kick ass game for everyone.  

I've edited this mvc game and it's characters(tho not all of them yet, bout half so far) to play more legit to mvc2 cause even a lot of redhot's characters were missing their staple bread n butter combos..

like spider-man could not do a c.HK into crawler assault successfully until I fixed it, and so much more.
Iv'e fixed probably half of the characters to combo better and to be able to play better and smoother if they were kinda wack.

for example, captain america bucky was kinda wack then I fixed him to combo smoother that is all.  
I remade carnage completely and even made new sprites for him and new supers and also fights smooth.
 
I personally don't give a shit if some char's super backgrounds look different or other cosmetic shit for now.  
But I do work on making sure everyone fights in MVC style and not some other weird shit, everyone is mvc, everyone can do air combos and supers, everyone can switch cancel and do crazy ass mix ups, I work on making the gameplay fun and a well in a ghetto way...

A legit playable 3v3 mvc game where it feels like a legit mvc INFINITE how it should be.
I've played mvc3 tournaments and played mvc2 since i was a kid and still to this day create crazy shit on training mode, I understand the game pretty deeply I'll admit so that is why I care about working hard on the game on the mechanics way and gameplay rather than graphically stuff like super Backgrounds being different or their dust from when they dash looking different I admit I don't care to work on those things.

I hope you all can understand me on that.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
CAPCOM vs SNK 3 - opening intro - the BEST of the BEST.

5 Re: Looking for people to play ONLINE! on Sun Oct 07, 2018 6:20 am

Vermilion Spy

avatar


@Pizzahighfive wrote: I personally don't give a shit if some char's super backgrounds look different or other cosmetic shit for now.

Judging by the video it still looks like an early test compilation beta rather than an actual full game, so i assume you are still testing things, so it's no big deal if you don't fix all the graphical errors yet.

As long as you do actually fix them though before releasing anything, then it will be a good project.
Otherwise it just seems well...god awful and mish mash like just another compilation, but its good you have a passion and as long as someone (if not you) fixes those problems before a release etc


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum