Newage Mugen

A Mugen community that specializes in stage, screenpack creation, and graphics.

You are not connected. Please login or register

Shitfest Random V5

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 9 of 12]

201 Re: Shitfest Random V5 on Thu Nov 26, 2015 10:14 am

Psyre

avatar


<_<

202 Re: Shitfest Random V5 on Thu Nov 26, 2015 2:04 pm

Markpachi

avatar


Markpachi's here to fuck y'all in the rear.



What the fuck did I miss again?

203 Re: Shitfest Random V5 on Thu Nov 26, 2015 9:43 pm

Psyre

avatar


Not a damn thing

204 Re: Shitfest Random V5 on Fri Nov 27, 2015 6:56 pm

G

avatar


Sorry about my absence as of late guys. Had some stuff to deal with and it's mostly settled so i have much more free time to be around here.

But i got to be honest, i don't really know what to do lol. Don't really have any interest in creation right now.


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

205 Re: Shitfest Random V5 on Fri Nov 27, 2015 9:07 pm

Demitri

avatar


G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nigga i thought you died



No worries tho.
um xat is 98% dead, and their shit got DDoS'd anyway. theres a massive skype group but idk if you wanna talk to certain peoples.
you could dfo with me, I JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST got back on it today. you'll be updating for a good minute tho......

uhhhhhhhhhhhhhhhhhh just chill man. welcome back


_______________________________________________

206 Re: Shitfest Random V5 on Fri Nov 27, 2015 11:35 pm

Zeroz

avatar


what skype group?

http://aesimah.deviantart.com/

207 Re: Shitfest Random V5 on Sat Nov 28, 2015 2:37 am

Demitri

avatar


idk who started it but its basically all the peeps on xat that used to be around minus you az g mark cahm (i added him in, he stayed for maybe 15 min and left)

i only got nero and watta in there a couple of days ago they arent even that active in it.
I'm saying that to say i don't think you'd like it and sometimes i don't myself, so if we can finally do the skype group we said we would then im down


_______________________________________________

208 Re: Shitfest Random V5 on Sat Nov 28, 2015 11:55 am

Watta

avatar


DADDY G RETURNS ;-;


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

209 Re: Shitfest Random V5 on Sat Nov 28, 2015 5:35 pm

G

avatar


yeah sorry g if you tried texting or something, phone's messed up. sim card slot is jacked so the phone's good for nothing right now except facebook.

but yeah man, skype is annoying. i feel like we could just rebirth (giggity) the rebirth xat if y'all is down.


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

210 Re: Shitfest Random V5 on Sun Nov 29, 2015 1:30 am

Zeroz

avatar


For w/e reason, Xat deleted all my accounts. :mcmahon:

http://aesimah.deviantart.com/

211 Re: Shitfest Random V5 on Sun Nov 29, 2015 1:45 am

Watta

avatar


kermit


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

212 Re: Shitfest Random V5 on Sun Nov 29, 2015 3:49 am

Demitri

avatar


Xat servers got attacked, their shit got fucked up.
lol.

@G I c

I can open up the chat to yall while the site is still being fixed up...its better than using a broken chatroom IMO
you'll just have to be guests and change ur name in chat.
if yall prefer xat then go ahead you won't see me there tho fuck xat


_______________________________________________

213 Re: Shitfest Random V5 on Sun Nov 29, 2015 6:21 am

Watta

avatar


I barely go on any chat these days. I'm trying to go on skype every now and then but I forget and Gen never replies 🇳🇴


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

214 Re: Shitfest Random V5 on Sun Nov 29, 2015 8:51 am

Demitri

avatar


no nigga YOU never reply


_______________________________________________

215 Re: Shitfest Random V5 on Sun Nov 29, 2015 10:48 am

Watta

avatar


Stop the lies yo Cheesin


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

216 Re: Shitfest Random V5 on Mon Nov 30, 2015 9:17 am

Markpachi

avatar


Watta, could you add me in the Skype chat? Also, what time are you guys usually active? And no welcoming committee for MP? Awww

217 Re: Shitfest Random V5 on Mon Nov 30, 2015 9:35 am

Watta

avatar


I thought MP died in a house fire. I'll add you right now.

Remember the time you used to come to xat? A lot of the people are active during that time and also during the day which should be around noon where you live


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

218 Re: Shitfest Random V5 on Mon Nov 30, 2015 4:23 pm

BigSally

avatar


im on that xat chat. flirting wit watta's ex boyfriend its getting spicey if u kno wat i mean

219 Re: Shitfest Random V5 on Mon Nov 30, 2015 10:45 pm

Vegaz_Parrelli

avatar


:Ohreally:


_______________________________________________




Do your best to become stronger. Become stronger, so you can do your best

220 Re: Shitfest Random V5 on Mon Nov 30, 2015 10:49 pm

Watta

avatar


Cannot Unsee


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

221 Re: Shitfest Random V5 on Wed Dec 02, 2015 12:45 am

G

avatar


come to the chat niggas come on


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

222 Re: Shitfest Random V5 on Wed Dec 02, 2015 5:35 am

Psyre

avatar


Genesis wrote:idk who started it but its basically all the peeps on xat that used to be around minus you az g mark cahm (i added him in, he stayed for maybe 15 min and left)

i only got nero and watta in there a couple of days ago they arent even that active in it.
I'm saying that to say i don't think you'd like it and sometimes i don't myself, so if we can finally do the skype group we said we would then im down

Wat

Yall never even sent me an invite, wat a dick

223 Re: Shitfest Random V5 on Wed Dec 02, 2015 1:47 pm

BigSally

avatar


im in dat xat chat rite now. got that boy Nam strippin and sippin soda pop

224 Re: Shitfest Random V5 on Wed Dec 02, 2015 6:15 pm

Vegaz_Parrelli

avatar


@BigSally wrote:im in dat xat chat rite now. got that boy Nam strippin and sippin soda pop

:cornette: where do you come up with this stuff...


_______________________________________________




Do your best to become stronger. Become stronger, so you can do your best

225 Re: Shitfest Random V5 on Wed Dec 02, 2015 10:46 pm

G

avatar


i can't ever tell if he's just talking really weird or trying to rap all his sentences. so every time i read a bigsally post it's in fetty waps voice.

sitting in this chat alone tho ;-;

ONE DAY


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 9 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum