Newage Mugen

A Mugen community that specializes in stage, screenpack creation, and graphics.

You are not connected. Please login or register

Gen's Mugen Adventures

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Gen's Mugen Adventures on Mon Nov 04, 2013 8:45 am

Figured I could start a thread now that im doing vids and whatnot. Don't make fun of me.


and a vid of me getting my ass raped kicked (twice)







More to come What a Face


_______________________________________________
View user profile

2 Re: Gen's Mugen Adventures on Tue Nov 05, 2013 12:28 am

Gimee those lifebars and I'll be your best friend :ILU:

I can't MeltyBlood 4 shit Cheesin


_______________________________________________
View user profile http://mugencoder.com/authors/view/watta

3 Re: Gen's Mugen Adventures on Tue Nov 05, 2013 3:34 am

http://mugenguild.com/forum/topics/ssc-lifebar-150327.0.html


_______________________________________________
View user profile

4 Re: Gen's Mugen Adventures on Tue Nov 05, 2013 4:49 am

God damn it 1.1


_______________________________________________
View user profile http://mugencoder.com/authors/view/watta

5 Re: Gen's Mugen Adventures on Tue Nov 05, 2013 6:09 am

I stopped using them anyway Cheesin 


_______________________________________________
View user profile

6 Re: Gen's Mugen Adventures on Tue Nov 05, 2013 9:18 am

'Atta boy Gen Cheesin


_______________________________________________
View user profile http://mugencoder.com/authors/view/watta

7 Re: Gen's Mugen Adventures on Thu Feb 27, 2014 1:59 am

Welp i can record again but i still cant get my quality perfect
whatever


.....and now the quality seems perfectly fine. -_-
again, whatever. more shit to come

oh yeah the kick spamming was me trying to do a super but S-Adel stopped it somehow...



Last edited by Genesis on Thu Feb 27, 2014 7:02 am; edited 1 time in total


_______________________________________________
View user profile

8 Re: Gen's Mugen Adventures on Thu Feb 27, 2014 2:46 am

You were getting your ass handed to you at first, nice comeback.


_______________________________________________
View user profile

9 Re: Gen's Mugen Adventures on Thu Feb 27, 2014 6:08 am

Use Avalon in your next video, please! :mcmahon: 

View user profile

10 Re: Gen's Mugen Adventures on Thu Feb 27, 2014 7:10 am

Sweg de Blanche wrote:You were getting your ass handed to you at first, nice comeback.
Yeah, that was from me trying to do certain moves that just refused to come out -.-

Markpachi wrote:Use Avalon in your next video, please! :mcmahon: 
Will do, and I think i know who i'll use and fight.


_______________________________________________
View user profile

11 Re: Gen's Mugen Adventures on Thu Feb 27, 2014 11:49 am

How do you record your game play?


_______________________________________________
View user profile

12 Re: Gen's Mugen Adventures on Thu Feb 27, 2014 1:04 pm

Genesis wrote:
Sweg de Blanche wrote:You were getting your ass handed to you at first, nice comeback.
Yeah, that was from me trying to do certain moves that just refused to come out -.-

Don't you hate that!

looking forward to seeing more vids bro, your kinda tempting me to make some too.


_______________________________________________
View user profile

13 Re: Gen's Mugen Adventures on Thu Feb 27, 2014 3:33 pm

100SadPandas wrote:How do you record your game play?
I use Camtasia to record.

Sweg de Blanche wrote:
Genesis wrote:
Sweg de Blanche wrote:You were getting your ass handed to you at first, nice comeback.
Yeah, that was from me trying to do certain moves that just refused to come out -.-

Don't you hate that!

looking forward to seeing more vids bro, your kinda tempting me to make some too.
Yeah, it's annoying. I wanted to show the cool shit that Nao edit could do
Make some vids! And tease that screen pack of yours


_______________________________________________
View user profile

14 Re: Gen's Mugen Adventures on Sat Mar 01, 2014 6:28 am

Sorry Mark, fell asleep while it rendered, but my charger was plugged in so no worries bro

I still can't seem to get perfect quality but this will have to do

Also...FUCK YOU AZ  Dat behind 


_______________________________________________
View user profile

15 Re: Gen's Mugen Adventures on Sat Mar 01, 2014 10:06 am

- Asuka's voice seriously ticked me off.
- LOL, is that A character a spriteswap of DIO?
- Seeing Eva-2 use MUDAMUDAMUDA using a Prog. Knife + AT-Field is seriously weird.
- My stage imperfections were showed in the video! The white screens must not be seen!



Good match, man. I honestly thought Blood was going to lose.

View user profile

16 Re: Gen's Mugen Adventures on Sat Mar 01, 2014 10:46 am

Wait what i do?

View user profile

17 Re: Gen's Mugen Adventures on Sat Mar 01, 2014 1:26 pm

-Same here -_-
-I suspect it since some anims make no sense
-
-I'm exposing everything!  Cheesin

@Az you doubted me


_______________________________________________
View user profile

18 Re: Gen's Mugen Adventures on Sat Mar 01, 2014 1:55 pm

Oh my god Asuka. Shut the fuck up.


_______________________________________________
View user profile

19 Re: Gen's Mugen Adventures on Sat Mar 01, 2014 10:02 pm

& this thread just further cements that i need to get back to doin' vids more often again  :Cosby: 


_______________________________________________
Spoiler:

honor'd to be a gear of tha R.O.K. Movement


Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail

FailFail Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail
View user profile http://youtube.com/user/Xer0Stryke

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum