Newage Mugen

A Mugen community that specializes in stage, screenpack creation, and graphics.

You are not connected. Please login or register

Dark Souls Thread

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: Dark Souls Thread on Wed Sep 18, 2013 10:05 am

Like a boss see gen if Az can make it pass sen's fort you can to Cheesin



Last edited by Anti-11 on Thu Sep 19, 2013 10:04 pm; edited 1 time in total

View user profile

27 Re: Dark Souls Thread on Wed Sep 18, 2013 3:41 pm

Buuuuuuuuuut Sen's Fortress can suck my dick tho. Who the hell is Sen anyway? Where does he get off making a fortress?


_______________________________________________
View user profile

28 Re: Dark Souls Thread on Thu Sep 19, 2013 10:34 am

YO FUCK ANOR LONDO TOO
These two mofos/archers keep knocking me off the ledge with arrows, as soon as i get in their face i get knocked off. Annoying.
Got Havel's shit Dat behind
-
Ran past the big mofos straight to the boss fight.... Frustrated 
I was not prepared for a DOUBLE boss fight. I mean, the first half of the fight is easy, but......ugh Smough raped me when it was down to just him. Ok not raped but, he smacked the shit out of me with the hammer.
-
Beat them. Gwynevere or however you spell her name is gonna make Az nut on himself. Speaking of, Az stop killing NPC's, it's starting to screw me over. :cena:
-
Went and did the secret boss fight with Gwyndolin, beat him :Fudgeyes: 



Last edited by Genesis on Thu Sep 19, 2013 10:46 pm; edited 3 times in total


_______________________________________________
View user profile

29 Re: Dark Souls Thread on Thu Sep 19, 2013 9:57 pm

see I told you to stop killing NPC's because stuff like this happens

and for the record enjoy invisible floors in the next area Cheesin 

View user profile

30 Re: Dark Souls Thread on Fri Sep 20, 2013 9:26 am

Frustrated 
I did it. I fucking did it.
I didn't sleep and no lifed the rest of the game.
Lord Gwyn.....was hard.

Also, WTF @ the ending???????
That's it? After all that? Part 2 better be...er better.
I'm going to sleep now.


_______________________________________________
View user profile

31 Re: Dark Souls Thread on Fri Sep 20, 2013 3:08 pm

lol that's how i felt about the ending, it definitely was lacking in that department


_______________________________________________
View user profile http://www.youtube.com/icandigit17

32 Re: Dark Souls Thread on Sat Sep 21, 2013 10:19 pm

yeah
anti showed me the "proper" ending but im still unimpressed

i cant bring myself to play through this game again. Ran through the first boss fight and turned it off.


_______________________________________________
View user profile

33 Re: Dark Souls Thread on Sun Sep 22, 2013 7:10 am

Gen, you know you didn't beat the game tho. anyways fuck Priscilla's half-breed/cross-breed ass, like...why do we need to go invisible? seriously?

View user profile

34 Re: Dark Souls Thread on Sun Sep 22, 2013 9:39 am

why did you attack her >_>.....i attacked her aswell though lol, just get a 3 hit combo on her and she'll appear for the rest of the battle, best bet is to look at her footsteps then go behind her and hit her with that combo


_______________________________________________
View user profile http://www.youtube.com/icandigit17

35 Re: Dark Souls Thread on Sun Sep 22, 2013 9:48 am

AZ wanted her scythe weapon

View user profile

36 Re: Dark Souls Thread on Sun Sep 22, 2013 1:32 pm

AZ wrote:Gen, you know you didn't beat the game tho. anyways fuck Priscilla's half-breed/cross-breed ass, like...why do we need to go invisible? seriously?  
Really did tho.
I didnt fight her but are you even gonna use the scythe?


_______________________________________________
View user profile

37 Re: Dark Souls Thread on Mon Sep 23, 2013 6:57 pm

oh shit forgot to update, yes i did beat her, she really wasnt that hard(was just salty that day/night) and yeah i will use her scythe, sometime soon

View user profile

38 Re: Dark Souls Thread on Mon Sep 23, 2013 7:23 pm

there are two bosses that needs to get killed by the scythe

View user profile

39 Re: Dark Souls Thread on Wed Sep 25, 2013 5:14 pm

^ aint happening, seriously..I bleed when you bleed? fuck outta here with that, anyways, artorias's sword is pretty dope.

View user profile

40 Re: Dark Souls Thread on Fri Sep 27, 2013 1:54 pm

got dark souls back time to go and kill some folks

so far the first 40 minutes got the gravelord sword killed pinwheel first and boosted the gravelord sword

bad news however is I'm getting owned online lol


got killed by a wolverine build

View user profile

41 Re: Dark Souls Thread on Sat Oct 05, 2013 10:45 am

Got Artorias's armour, trying to get his sword (abyss sword) annnnd only got like 3 more bosses before i finish the game.... then on to newgame+

Dat behind 

View user profile

42 Re: Dark Souls Thread on Sat Oct 05, 2013 10:57 am

dont forget about gwyndolin


_______________________________________________
View user profile

43 Re: Dark Souls Thread on Sat Oct 05, 2013 12:27 pm

isnt that an optional fight?

View user profile

44 Re: Dark Souls Thread on Sat Oct 05, 2013 2:00 pm

Yes but...........just do it :NSIS: 


_______________________________________________
View user profile

45 Re: Dark Souls Thread on Wed Oct 16, 2013 5:19 pm

killing people left and right in pvp now got the darkmoon blade I love using the wrath of god spell

View user profile

46 Re: Dark Souls Thread on Wed Oct 16, 2013 7:09 pm

Still trying to beat Gwyn...old ass fuck.

View user profile

47 Re: Dark Souls Thread on Wed Oct 16, 2013 7:50 pm

you tried parrying?

View user profile

48 Re: Dark Souls Thread on Wed Oct 16, 2013 8:57 pm

NEW GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME +!!!!!!!!!!
(kicked gwyn's ass)

Dat behind 

View user profile

49 Re: Dark Souls Thread on Thu Oct 17, 2013 7:23 am

aint this a bitch I lost 400 k souls and got killed by another onion fucker

p.s I hate dark magic users in pvp -_-

View user profile

50 Re: Dark Souls Thread on Sun Nov 03, 2013 11:15 am

welp black knights are racist against people wearing silver knight armor I got killed real badly
and lost 70 humanity and over a half a million souls

View user profile

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum