Newage Mugen

A Mugen community that specializes in stage, screenpack creation, and graphics.

You are not connected. Please login or register

Watta's GFX Stuff

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 3 of 14]

51 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jun 28, 2013 4:52 pm

ExCham

avatar


Nothing new about GLB lol

Hey so you are going to make me that billboard?


_______________________________________________
http://excahmmugen.blogspot.com

52 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jun 28, 2013 7:11 pm

G

avatar


I love it.

You're now my son.

Come to papa.


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

53 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jun 28, 2013 7:26 pm

Sir Lord Alpyne

avatar


soooooo much sketch here.....:ITSATRAP: 


_______________________________________________
Spoiler:


Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail

FailFail Fail  Fail  Fail  Fail  Fail  Fail
http://youtube.com/user/Xer0Stryke

54 Re: Watta's GFX Stuff on Sat Jun 29, 2013 12:59 am

Watta

avatar


GLB wrote:I love it.

You're now my son.

Come to papa.

The prodigal son has arrived Cheesin 
GLB, copy Diss and center your sig, it'll look better


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

55 Re: Watta's GFX Stuff on Sat Jun 29, 2013 11:41 am

G

avatar


I shall do no such thing.


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

56 Re: Watta's GFX Stuff on Wed Jul 17, 2013 12:51 pm

Watta

avatar


Some more sigs and whatnot






_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

57 Re: Watta's GFX Stuff on Wed Jul 17, 2013 12:56 pm

ExCham

avatar


Somebody likes to use borders now.
Nice.

Why don't you try something with shapes now?


_______________________________________________
http://excahmmugen.blogspot.com

58 Re: Watta's GFX Stuff on Wed Jul 17, 2013 12:58 pm

Watta

avatar


Yeah I've been meaning to try that, I'll get to work on that request you had.


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

59 Re: Watta's GFX Stuff on Thu Jul 18, 2013 2:46 pm

Watta

avatar


Updates


This was originally a 2500x1200 poster I made for my YouTube cover art so it lost a bit of quality when I resized it. Hope you like it though



_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

60 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jul 19, 2013 10:10 am

Markpachi

avatar


1) Ehh. It looks cluttered IMO because there are too many C4Ds in the background.
2) Blur helps me cover up eyesores on sigs. It might help you out in the future.
3) WHAT IS THIS I DON'T EVEN ... SUBLIMINAL MESSAGING!?

61 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jul 19, 2013 1:24 pm

Watta

avatar


Yeah, I'm gonna update it and lessen the opacity in the c4d's

MP wrote:Blur helps me cover up eyesores on sigs. It might help you out in the future.

Cheesin

So you saw the message aye....I was gonna put some more in there >_> <_> <_<


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

62 Re: Watta's GFX Stuff on Wed Jul 24, 2013 12:29 pm

Watta

avatar


Oh yeah, I made in a contest against Gen where he challenged me to a "GFX Duel". We both had to use that Misaka render



I was gonna work on it a bit more but I got lazy and just entered it like this


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

63 Re: Watta's GFX Stuff on Wed Jul 24, 2013 2:10 pm

Markpachi

avatar


I see that you have learned the powaaaaaaa of blur!:cheers: 

64 Re: Watta's GFX Stuff on Thu Jul 25, 2013 3:07 am

Watta

avatar


MP wrote:I see that you have learned the powaaaaaaa of blur!:cheers: 

:cheers: 

It adds depth and also covers up screw ups as a bonus Cheesin 


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

65 Re: Watta's GFX Stuff on Thu Jul 25, 2013 3:57 pm

G

avatar


You're getting a lot better. It may be time to start requesting again in the future! Cheesin 


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

66 Re: Watta's GFX Stuff on Thu Jul 25, 2013 4:28 pm

Dissidia

avatar


Yeah, that is, if you don't quit again.


_______________________________________________
http://sites.google.com/site/dissidiamugen/

67 Re: Watta's GFX Stuff on Thu Jul 25, 2013 5:40 pm

Jazz Jam Jizzle

avatar


Good stuff there Watta


_______________________________________________

68 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jul 26, 2013 2:58 am

Watta

avatar


Thanks for the support!

I'll be happy to take requests. I just need to figure out how to do this glass effect thing I saw Kumoni do on his MFG sig and avi


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

69 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jul 26, 2013 12:32 pm

Markpachi

avatar


@Watta wrote:I'll be happy to take requests. I just need to figure out how to do this glass effect thing I saw Kumoni do on his MFG sig and avi
That's easy, man. Try making your own method in making that effect. If you can't guess how to make that, search either in Youtube or Google how to replicate it.

Or ask in your beloved ArtArena forum.:/ 

70 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jul 26, 2013 1:08 pm

Watta

avatar


I'll go and search for that method then.

MP wrote:
Or ask in your beloved ArtArena forum.:/ 

Pfft. I only go there to check out Zenesis's (Zeldar's) stuff. I'm not sure why they suddenly made me an admin out of nowhere. I get better feedback from you guys tbh.




Annnyywaysss,

I made this in like an hour and a half. I was trying out some of that Topaz plug-in I got today.
Failed though lol



Main post updated btw


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

71 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jul 26, 2013 1:19 pm

Markpachi

avatar


Oyy gimme the Topaz plug-in(s). I used to have that but I forgot to back it up. :P
Also, I don't like the text on that sig.

72 Re: Watta's GFX Stuff on Fri Jul 26, 2013 10:22 pm

G

avatar


It doesn't look bad, agreed it'd be better without text though.


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

73 Re: Watta's GFX Stuff on Sat Jul 27, 2013 3:12 am

Watta

avatar


Updates

Changed the text, might remove it altogether


Cleaned up Skullo, still a bit clammed though


I'll update both of these one last time after I see y'alls feedback


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

74 Re: Watta's GFX Stuff on Tue Jul 30, 2013 7:33 pm

G

avatar


May I make a request?

I'd like a full set: (avatar, signature both appropriate size for use in other forums) I'd like the signature to say "GLB" and below it say "Newage Mugen" also, for one set it'd be nice to have a black border (use in other forums) for here it'd be nice to utilize a white border.

I'd like for it to be a Harley Quinn set using this render if possible:
Large render, make sure to use full size:

If not it's no problem.


_______________________________________________

http://www.newagemugen.com/

75 Re: Watta's GFX Stuff on Wed Jul 31, 2013 1:42 am

Watta

avatar


Sure man! I've just got to finish that request Excahm asked last month lol.

That render's colors are perfect for my taste. I like the glow gradient too, you saved me a lot of time, I'll be happy to take your request and use that render lol


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 3 of 14]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum