Newage Mugen

A Mugen community that specializes in stage, screenpack creation, and graphics.

You are not connected. Please login or register

Everything Manga and Anime.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 3 of 16]

51 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 4:32 am

Watta

avatar


Omg that's it.

We need a AoT thread asap man


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

52 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 7:31 am

kenshinx0

avatar


She handled herself pretty well though. You've gotta admit. XD


_______________________________________________

-[Все слова это только слова.]-
http://mugencoder.com

53 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 8:24 am

Watta

avatar


I'd say!, I mean, look at that insane grip she's got on the potato, if that's not profession, than I clearly don't know what is :Fudgeyes: 


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

54 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 8:26 am

kenshinx0

avatar


Lol. Well said. :)


_______________________________________________

-[Все слова это только слова.]-
http://mugencoder.com

55 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 8:48 am

Watta

avatar


I hate waiting a damn month yo :C


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

56 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 9:08 am

Markpachi

avatar



Attack on Titan - Next Episode Preview:





lol just kidding

57 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 9:24 am

Demitri

avatar


WW wrote:Omg that's it.

We need a AoT thread asap man
YEEEEEEEEEEEEEEEES DEFINITELY

WW wrote:I hate waiting a damn month yo :C
:cena: Me toooooo
MP wrote:
Attack on Titan - Next Episode Preview:





lol just kidding
Cannot Unsee 


_______________________________________________

58 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 10:01 am

Markpachi

avatar


I REALLY need to start watching Attack on Titan. My friend has the episodes. He's up-to-date, but i'm just too busy to go to his place.

59 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 10:05 am

Demitri

avatar


WATCH THEM!


_______________________________________________

60 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 10:28 am

Markpachi

avatar


Fine, I will. :cena: 
Spoiler:
Calm yo tits

61 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 10:56 am

HUNGRY WOLF

avatar


I tried watching AOT on Hulu plus but the video keeped acting weird so I put something else on haha. Im gonna have to download the episodes to see what all the buzz is about.

62 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 1:13 pm

Watta

avatar


Try

Kissanime. I know the name is really fruity, but the site is really good. It also lets you choose the video quality What a Face

I used to watch it on uanime but it's not as good though :P


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

63 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 1:37 pm

HUNGRY WOLF

avatar


KissAnime does sound kinda fruity lol
I check it out thanks bro.

64 Re: Everything Manga and Anime. on Wed Sep 11, 2013 3:36 pm

kenshinx0

avatar


I usually watch them at lovemyanime.net. You don't need to go to your friends house to do so.
Spoiler:
Or is it a slow internet thing?

Also... I've never seen the Colossal Titan so animated before. XD.


_______________________________________________

-[Все слова это только слова.]-
http://mugencoder.com

65 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 1:30 am

HUNGRY WOLF

avatar


So I was going to work on my SP today once I got off work, I felt all modivated but because I told my Girlfriend about AOT we decided to watch it and 10 episodes later lol . DEAR GOD!! That anime is intense! My GF and I are hooked!
and what is up with the titans creepy ass faces?

66 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 4:28 am

Watta

avatar


Lol Creepy faces XD

They ought to make the damn anime as gorey as the manga. DAMNED CENSORSHIP :cena: 


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

67 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 7:19 am

kenshinx0

avatar


Seriously... the manga is way more brutal, especially with its crude art style. Things just look like they hurt more. For example:
Potential SnK spoiler:
Spoiler:

When the female titan punched Eren's jaw with her crystalized fist; the manga showed it as his jaw being punched off, and then his head being punched off. The level detail is more crude and less "animated," but it feels more brutal.


_______________________________________________

-[Все слова это только слова.]-
http://mugencoder.com

68 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 7:53 am

Watta

avatar


That's what I loved about the manga. The anime is cool as well with it's whole semi 3D thing and the nice and clean animation, but it's always gonna be different to the whole brutal and intense vibes the manga provides.

Lately the latest manga chapters have been shit though :cena:


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

69 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 8:19 am

Demitri

avatar


WW wrote:
Lately the latest manga chapters have been shit though :cena:
I wouldnt say "shit", but toned down. This could be because it's an anime now, or just what's happening isn't worth the gore.


_______________________________________________

70 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 8:20 am

kenshinx0

avatar


Well, I don't know about you guys, but I REALLY wanna know what happens next in the manga. That last page was quite the cliffhanger.


_______________________________________________

-[Все слова это только слова.]-
http://mugencoder.com

71 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 8:49 am

Demitri

avatar


Oh definitely. I was kind of pissed when i caught up, now the waiting commences Frustrated 


_______________________________________________

72 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 8:49 am

kenshinx0

avatar


Indeed. XD


_______________________________________________

-[Все слова это только слова.]-
http://mugencoder.com

73 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 8:54 am

Watta

avatar


Waiting a damn month makes you really hyped, but then you get so pissed when there wasn't anything worthwhile in the whole damn 40 pages except that cliff hanger :cena:


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

74 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 10:31 am

HUNGRY WOLF

avatar


Damn! the way you guys talk about the Manga, it sounds more intense.
I'm so gonna have to start reading them now What a Face 

75 Re: Everything Manga and Anime. on Thu Sep 12, 2013 12:06 pm

Watta

avatar


Yeah, even though the manga's art style aint as fancy as the anime's, it's a lot more brutal and intense :PokeRaep: 


_______________________________________________
http://mugencoder.com/authors/view/watta

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 3 of 16]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum